Listing 1 - 10 of 181 << page
of 19
>>
Sort by

Book
Marktonderzoek
Authors: ---
ISBN: 9001488226 Year: 1992 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'étude du marché: la clé de la prospérité de l'entreprise et de la paix sociale
Author:
Year: 1959 Publisher: Bruxelles Les editions de la librairie encyclopédique

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Actie-marketing.
Author:
ISBN: 9014083297 Year: 2003 Publisher: [S.l.] : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing research
Author:
ISBN: 0135576784 Year: 1984 Publisher: Englewood Cliffs, N.J.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing research
Authors: --- --- ---
ISBN: 0135576520 Year: 1982 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing research: measurement and method
Authors: ---
ISBN: 0024219320 Year: 1993 Publisher: New York Macmillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dit is marktonderzoek : van mening naar feit
Authors: --- ---
ISBN: 9789464173437 Year: 2022 Publisher: Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is het. Dit is marktonderzoek. Dit is hoe je als professional, als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer, een marktonderzoek zal uitvoeren en beleven.De weg van mening naar feit loopt helaas niet altijd recht van punt a naar b, maar neemt soms een bochtje, soms zelfs een u-turn, en af en toe zit er al eens een hobbel in de weg. De auteurs van Dit is marktonderzoek nemen je mee op die weg en begeleiden je bij elke stap. Ze reiken je het kader én de tools aan om een marktonderzoek succesvol af te ronden.De opbouw van het boek volgt diezelfde weg, in hoofdstukken die elkaar logisch opvolgen:Het belang van marktonderzoek;Beschikbare gegevens analyseren;Kwalitatief marktonderzoek;Kwantitatief marktonderzoek;Het rapport;Zelf aan de slag: marktonderzoek in de praktijk in vijf stappen;Elk hoofdstuk zit doorspekt met illustratieve cases, zodat je helemaal ondergedompeld wordt in hoe een marktonderzoek écht verloopt.www.vanin.be


Book
Arbeidsmarktonderzoek in Vlaanderen: VIONA 2000
Authors: ---
Year: 2000 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kwalitatief marktonderzoek.
Authors: ---
ISBN: 9789001809386 Year: 2012 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.


Book
Marktonderzoek : design : door de boom het bos zien
Author:
ISBN: 9789024434947 9789024442973 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals niet vreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. Inderdaad kan de veelheid aan keuzes en onderzoekmethoden het zicht belemmeren op dat waar het eigenlijk om gaat. Met behulp van een ?onderzoekboom? geeft dit boek je inzicht in de diversiteit aan onderzoektechnieken die je in kunt zetten bij marktonderzoek.Het begint allemaal onder de grond, met de wortels van marktonderzoek. Die bestaan uit begrippen als validiteit en betrouwbaarheid, maar ook uit een onderzoekende houding en ethisch handelen. In de stam volgen de onderzoekstappen, vanaf de aanleiding tot aan de keuze voor een specifieke onderzoektechniek. De verschillende technieken zijn de uitlopers van een drietal dikkere takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie. Het boek eindigt met een toelichting op de wijze waarop je je resultaten kunt analyseren.In dit boek ontdek je stapsgewijs hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Tal van voorbeelden helpen daarbij. Steeds wordt de link gelegd met het concrete marketingvraagstuk waar het om draait. Je vindt onder meer antwoorden op: Welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek? Hoe onderzoek je een customer journey? Hoe achterhaal je de koopcriteria van potentiële klanten?Dit boek maakt (markt)onderzoek eenvoudiger, toepasbaarder en toegankelijker.Marktonderzoekdesign is voor iedereen die marktonderzoek ontwerpt en voor studenten in het hoger onderwijs die in hun stage- en afstudeerperiode zitten.?We zijn van nature nieuwgierige wezens. Onderzoeken zit gewoon in onze genen? aldus auteur Iris van Hest. Van Hest behaalde haar Master Marketing Management aan de universiteit van Tilburg. Nu is ze als docent Marktonderzoek & Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen. Ze ziet het als haar missie om onderzoek toegankelijk, logisch en praktisch te maken, zowel voor studenten als professionals.Bron: www.standaardboekhandel.be

Listing 1 - 10 of 181 << page
of 19
>>
Sort by